La directora de l’Agència Catalana del Consum (ACC), Montserrat Ribera, acompanyada del conseller comarcal de Consum, Antoni Clement, i de la directora dels Serveis Territorials del Departament a la Catalunya Central, Bàrbara Minoves, han presentat avui els resultats de la Memòria d’Actuacions 2017 de l’Agència a la Catalunya Central.
El número de consultes al Berguedà, el 2017, han estat 982. Una dada molt similar a les 1078 del 2016. Les denúncies s’han incrementat, passant de les 10 del 2016 a les 18 del 2017. Es poden consultar totes les dades al següent document: https://goo.gl/pB4L5F
Companyies amb més reclamacions
Endesa encapçala les empreses amb més reclamacions, seguida de Telefónica, Orange Espagne, Vodafone i Gas Natural. Tot i que aquestes són les empreses amb més reclamacions, la majoria les solucionen per la via de la mediació o l’arbitratge.
Els consumidors al Berguedà
El Consell Comarcal del Berguedà és on hi ha ubicada l’Oficina Comarcal d’Informació al Consumidor, on es poden adreçar totes les persones consumidores.
La notícia a altres mitjans:
- Les empreses de telefonia generen el 30% de les reclamacions de consum al Berguedà – NacióBerguedà
- Consum va rebre 982 consultes del Berguedà – TvBerguedà
- Endesa, Vodafone i Telefónica, les companyies que han rebut més reclamacions al Berguedà durant el 2017 – AquíBerguedà