En el ple celebrat anit, el Consell Comarcal del Berguedà va donar llum verda a la licitació d’un paquet de serveis vinculats a l’àrea d’ensenyament de la comarca. En concret, va treure a concurs fins a 3 licitacions diferents per un total de més 1,2 milions d’euros en temes de transport escolar, serveis de menjador i serveis de monitoratge.
Aquests serveis d’ensenyament venen delegats per la Generalitat de Catalunya, i el Consell Comarcal n’és l’executor. Així segueix una dinàmica d’anys on tècnicament es coordina i es tramita tot allò relacionat amb els mateixos. Per aquest motiu, ahir es va donar llum verda a aquests serveis pels cursos escolars 2017-2018 i 2018-2019.
Així va sortir a concurs fins a 16 lots de transport escolar per un import global de 745.622,61€, la gestió de 5 menjadors escolars per un import global de 307.897,92€ i els serveis de monitor de transport escolar d’algunes línies per import de 225.030,96€. La resta de línies de transport escolar es coordinaran i es reservaran places de les línies regulars existents del sistema de transport públic de la comarca, per tal de generar estalvis econòmics i alhora ambientals en no duplicar serveis existents.
Paral·lelament, segueix oberta la tramitació de les ajudes de transport i menjador escolar pel curs vinent, que per més informació podeu dirigir-vos al propi centre escolar o a les oficines del Consell Comarcal.