El Consell Comarcal del Berguedà ofereix tres nous cursos sobre contractació pública que s’afegeixen al que ja es va dur a terme aquest mes de juliol.
En aquest cas, es tracta de formacions presencials que impartiran tècnics de l’Agència de Desenvolupament del Berguedà (ADB) i que són possibles gràcies al finançament de la Diputació de Barcelona.
Es tracta de formacions presencials que es faran a Berga, Guardiola de Berguedà i Gironella.
La primera sessió formativa tindrà lloc el 25 de novembre a les oficines de l’Agència (carrer Lluís Millet, 33). La segona es farà el dia 1 de desembre a la sala de plens de l’Ajuntament de Guardiola de Berguedà. I la tercera s’ha programat pel dia 15 de desembre a l’Espai Santa Eulàlia de Gironella. Totes les sessions seran presencials i es faran de 10h a 14 h.
Aquestes formacions estan adreçades a empreses i autònoms. S’hi s’explicarà què són i com funcionen les licitacions públiques així com també la nova Llei de Contractes del Sector Públic. S’oferirà informació actualitzada sobre els processos de licitació per tal de saber com optar-hi i s’explicarà els contractes als quals es accedir i com cal preparar les ofertes. Així mateix s’exposaran els criteris d’adjudicació i quins passos cal seguir si es resulta adjudicatari d’una licitació.
El president del Consell Comarcal del Berguedà, Josep Lara, ha posat en valor l’aposta de l’ens comarcal “per oferir accions formatives com aquesta que ajuden als empresaris i persones autònomes a relacionar-se amb l’administració”.
En aquest cas per facilitar l’accés a les licitacions públiques. Igualment ha agraït el suport econòmic de la Diputació de Barcelona i la col·laboració tècnica de l’Agència de Desenvolupament del Berguedà.