Aquest divendres 14 de març s’ha obert el termini d’inscripcions al curs Com hem de demanar subvencions? que organitza el Consell Comarcal del Berguedà amb la col·laboració del CAE de Manresa i la Generalitat de Catalunya.
L’objectiu del curs és donar eines a les entitats i associacions a l’hora de presentar-se a les convocatòries de subvencions de l’administració i/o d’altres entitats públiques i privades. Es farà un repàs del tipus de subvencions en vigència, com s’ha de elaborar el projecte i com s’han de tramitar. Es tracta d’un curs reconegut dins el Pla de Formació de Voluntariat de Catalunya i els/les alumnes participants rebran un diploma expedit per la Direcció General d’Acció Cívica i Comunitària de la Generalitat de Catalunya.
El curs s’impartirà els dies 25 de març i 1 d’abril de les 16.30h a les 20.30h a les dependències del Consell Comarcal del Berguedà. És gratuït i les places són limitades. Les inscripcions es poden fer de forma presencial a la recepció del Consell, o es pot fer arribar la fitxa d’inscripció que hi ha penjada a la web del Consell a l’adreça electrònica inclusio@ccbergueda.cat